UPV-Sindical és un sindicat completament independent l’acció sindical del qual se centra exclusivament en la Universitat Politècnica de València, defensant els interessos de les treballadores i els treballadors de la UPV.

Els qui integrem UPV-Sindical, defensem i defensarem a les persones, NO a les MARQUES, és a dir, NO als interessos que altres sindicats tenen a l’hora de desenvolupar la seua labor sindical, que en molts dels casos, les seues propostes i fonaments els venen ja encomanats per la seua Central Sindical, amb el perjudici que això suposa per als interessos dels treballadors de la nostra pròpia universitat.

Som un equip multidisciplinari format per personal motivat i implicat, i volem que comptes amb nosaltres per a les teues reivindicacions.